söndag 20 februari 2011

Nutid: Frustration

Ja nu ser det ut som att det rör sig lite framåt, det är ett möte avsatt för alla oss inblandade parter där vi ska träffas och hitta en lösning.
Jag vet inte vad som skulle vara jobbigast att det gick åt skogen eller att varje vecka hoppas och tro att nu, nu, nu löser det sig eller nästa vecka, nästa vecka.... JAG BLIR SINNESJUK!!! Slutsatsen är ju dessutom att det är JAG som drar ut på det för att lura alla..... hmmm???
Under tiden gapar en del kunder, en del är sympatiska och bara undrar och en del smider hemska planer mot mig. Häromdagen fick jag detta:
Någon lägenhet får vi aldrig,men pengarna som vi satte in 32000 euro på ditt
privata konto skall du betala tillbaka omgående.
Kundens namn
Varför svarar du inte på mailen,det bevisar ju att du är en bedragerska eller????
Kundens namn
Jag svarar på samma sak om och om igen, dessutom jobbar jag för en lösning HELA tiden. JAG är lika lurad som alla andra och mail som dessa gör bara att jag vill skjuta mig i huvudet.  Ja pengarna gick via mitt privata konto men är redovisade och finns i bolaget. Så fort allt har löst sig så ska jag se till att ni får er andel i lägenheten eller pengarna tillbaka av bolaget. INNAN DESS finns inga pengar. 
Tro nu inte att jag inte förstår kunderna och har sympati med att de förlorat pengar, det gör jag men jag är inte mer än människa och detta tär otroligt på mig med och jag orkar bara inte helt enkelt. Hota med omgående betalningar och all annan skit när jag inte har pengar är ju helt meningslöst. Hjälp mig att lösa problemet istället. Ja eller döda mig då om det är det ni ska göra..... Jag ska döda dig din jävla fitta fick jag härom månaden.... Ja ni mer kommer ni får läsa..... Jag orkar inte ens bli upprörd längre.

HADE JAG HAFT PENGAR HADE JAG BETALAT OCH TAGIT TILLBAKA DEM NÄR ALLT LÖST SIG OCH SLUPPIT ALLT DETTA: Är det jättesvårt att förstå? OM JAG HADE STULIT ALLT SÅ HADE JAG VÄL GÖMT MIG PÅ NÅGON VARM PLATS NÅGONSTANS OCH LEVT GOTT??? Eller vad hade du gjort om du hade stulit 15miljoner???





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar