onsdag 9 februari 2011

Nutid: värk

Japp igår var det dags att dra ut en Visdomstand. Jag hade vetat om att jag skulle göra det ett tag men inte funderat så mycket på det. Alla jag pratat med har hela tiden bedyrat att det är så lätt. Dock blev jag lite svettig när jag väl låg i stolen hos Amir.


Efter en rätt kraftig bedövning tog han tag i tanden med en tång, började vicka fram och tillbaka och ett "knak" senare var den i papperskorgen. Då insåg jag att alla jag pratat med haft rätt, det kändes ingenting.




Tji fick jag när bedövningen släppte. Ja men fy Faaaaan vad ont det gör. Tom idag på morgonen värker det på. Som tur är har jag citodon hemma så det tar jag. Hoppas det går över tills imorgon när min gode vän kommer hit.

Aj aj aj



Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar